THE LIEBSTER AWARD

sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Emilia(click*) haastoi mut tähän The Liebster Award-haasteeseen. Haasteeseen haastetaan 11 alle 1000 lukijaa omistavaa bloggaajaa ja he saavat vastattavakseen 11 kysymystä. Mulle annetuiden kysymysten vastaamisen jälkeen mä keksin 11 kysymystä ja haastan 11 bloggaajaa tähän samaiseen haasteeseen. Kiitän haasteesta :) Osa kuvista useita vuotta vanhoja.


kollaasi1

1. Mikä on lempivärisi ja miten se näkyy elämässäsi?
Mun lempiväri on atm (koska se on vaihtunut monia, monia kertoja..) on vaaleanpunainen. Mun jokapäiväisessä elämässä se näkyy mun oleskeluvaatteissa. Melkein kaikki mun oleskeluvaatteet niin huppareista housuihin ja villasukkiin on joko vaaleenpunasia tai pinkkejä. Myös täällä blogissa on hieman vaaleanpunaista yksityiskohtaa.

2. Miten viettäisit vapaapäivän?
Jos sen vapaapäivän saisi viettää ihan miten vain haluaisin, niin tottakai jossain lämmössä palmujen ja auringon alla Temptation islandin sinkkumiesten kanssa haha. Mutta jos vähän realistisemmin.. Mä alottaisin aamun jollain pannukakulla ja vadelmahillolla, karjalanpiirakalla ja appelsiinimehulla, tietysti jonkun palvelijan sänkyyntuomana. Sitten menisin siitä kasvohoitoon ja -hierontaan, jonka jälkeen menisin kampaajalle, joka antaisi mun hiuksille vähän uutta ilmettä. Kampaajan jälkeen menisin laitattamaan kivat geelikynnet ja käsihoitoon. Viimeiseksi sitten rentoutuisin oikein pitkässä kuumakivihieronnassa. Antaisin siis aikaa itselleni ja kaunistautuisin vähän. Vaikka toi tapahtuisi ihan vaan Suomessa ja sateessa, niin olisi kyllä ihan unelmapäivä. Tässä vinkki kaikille, mulla on synttärit syyskuussa niin odotan mun kauneushoitolalahjakortteja sitten!

3. Oletko joskus nolannut itsesi? Missä, milloin, miten?
Vaikka kuinka monta kertaa ja hävettää kyllä niin paljon moni juttu.. Mainitakseni pari kertaa kun ollaan oltu kavereiden kanssa ajelemassa, joko skootterilla tai muulla kulkupelillä, ollaan kiinnitetty silmämme joihinkin ohikulkijoihin, jonka takia sitten seekoiltu vilkkujen kanssa ja unohdettu mihin pitänyt kääntyä. Ovat saaneet ne ohikulkijat hyvät naurut kun tytöt menevät liikenteessä ja kovaäänisesti kyllä ollaan ongelmat ilmaistu.. Minkäs sille mahtaa, kun tytöt on kuskina ja mitäs ovat sattuneet siihen matkanvarrelle ne katseenkiinnittäjät.


kollaasimegalol

4. Mikä on suurin unelmasi tällä hetkellä?
Mun suurin unelma tällä hetkellä on saada tehdä tulevaisuudessa sitä työtä, josta tykkään, eli lasten ja nuorten auttaminen ja kuunteleminen. Myös tää ihonhoidosta ja muutenkin kauneudesta ja hyvinvoinnista bloggaaminen olisi mahtava muuttaa ihan kokopäiväiseksi työksi. Kumpaakin aion tulevaisuudessa tehdä aivan kuin olen tähänkin asti tehnyt, tosin vielä tästä en ole rahallista palkkaa saanut. Silti tää kannattaa!

5. Millainen on mielestäsi hyvä ystävä?
Hyvä ystävä on sulle juuri silloin, kun sä tarvitset kuuntelijaa ja olkapäätä. Hän ei kerro salaisuuksiasi eteenpäin, eikä muutenkaan kertomiasi juttuja. Hän kunnioittaa sun valintoja. Hän ei puhu susta pahaa eikä levitä susta mitään huhujuttuja. Hän on täydentää sua ja olet onnellinen omistaessasi hänet. Onko hän ja teidän ystävytenne sen arvoista, jos et osaa olla onnellinen siitä asiasta? Kaikissa meissä on huonot puolemme. Silti kannattaa aina miettiä, vahingoittaako ystäväsi huonot puolet sua.

6. Sinulla on minuutti aikaa valita vaatteet seuraavaksi päiväksi. Mitä valitset?
Mustat Dr. Denim farkut on aina varma valinta. Niiden kaveriksi (ainakin joskus olleet) valkoiset converset, neule ja jotain pientä korua, kelloa tms.

7. Mitkä ovat parhaat piirteet ulkonäössäsi ja luonteessasi?
Parhaat piirteet ulkonäössä on mun aika isot siniset silmät ja pitkät ripset. Luonteessa paras piirre on se, että mä olen täysin oma itseni.



kollaasi2

8. Oletko joskus joutunut soittamaan hätänumeroon?
En ole joutunut!

9. Millainen olit lapsena?
Vanhoina hyvinä aikoina kun mäkin olin vielä pieni tyttö eli toisinsanoen kun olin lapsi mä olin aika kovaääninen ja vaaleahiuksinen tapaus. Mä aina painelin menemään läheiseen leikkipaikkaan, mulla oli polvet aina mustelmilla, mä nauroin tosi kovaan ääneen. Olin sellanen tosi ilonen ja sosiaalinen tapaus, niinkuin nytkin. Katoin kaikki barbie prinsessa elokuvat, mutta enimmäkseen mä katoin Simpsoneita jostain 4 vuotiaasta lähtien, vaikken niistä mitään silloin tajunnutkaan. Mä pidin kioskileikkejä meidän taloyhtiön pihassa. Mä oon se, jonka kummisetä on unohtanut monet kerrat mun synttärilahjat kotiin :D Aina se oli jännää odottaa, kun oli vielä yksi lahja saamatta, vaikka juhlat olikin jo pidetty. En vaihtais mun lapsuutta yhtään mitenkään. Okei, ehkä ne parit pyörällä kaatumiset ja kaikki muutkin jutut mistä oon saanu ihan armottoman suurikokosia arpia.

10. Kuinka usein siivoat huoneesi?
Aina kun jaksan, en ole koskaan oikeastaan osannut pitää huonetta siistinä kauaa putkeen.

11. Oudoin tapasi?
Mä luen paljon lifestyle tyylisiä blogeja sen takia, että mun on tosi helppo kuvitella itseni moneen eri tilanteeseen. Aina siis kun joku on käynyt shoppailemassa niin osaa luoda itsensä siihen tilanteeseen ja voi fiilistellä hetken. Tosin ainahan se ois kiva itse olla se oikeasti shoppailemassa käynyt.

Mun 11 kysymystä haastetuille
1. Miksi ja milloin aloitit bloggaamisen?
2. Mikä on kaikista kauhein ja negatiivisin kommentti, minkä olet koskaan saanut? 
3. Mitä onnellisuus mielestäsi tarkoittaa? Oletko onnellinen?
4. Lempiasusteesi?
5. Viimeisin ostamasi asia?
6. Pidätkö suklaasta? Mikä maku on paras?
7. Nimeä yksi asia elämästäsi, jota ei voi ostaa rahalla.
8. Mikä on elämäsi ikimuistoisin tapahtuma?
9. Oletko värjännyt hiuksiasi? Mikä on oikea värisi?
10. Tuletko koskaan materialismionnelliseksi? Mistä tulit MO viimeksi, oletko MO nyt?
11. Kuvaile itseäsi yhdellä virkkeellä ja yritä herättää uudelle lukijalle kiinnostus seurata sinua ja blogiasi.

Haastan
Niina
Neea
Paula
Jonna
Eveliina
Anna
Jenna
Maria
Anne
Noora
Miira

Haastetut ovat minulle uusia bloggaajia ja valitsin heidät ihan kiinnostavuuden vuoksi! Jokaisen blogiin pääset painamalla heidän nimeään.

//Ne postaustoiveet aina tervetulleita! Mitä mieltä olette hieman päivittyneestä ulkoasusta?


5 kommenttia:

  1. kiva postaus! voispa joku mutkin haastaa tälläiseen :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti haasteesta! Toteuttelen kun kerkiän :)♥

    VastaaPoista
  3. kiitos haasteesta!! sain jo ainakin kolmesti saman haasteen eri kysymyksillä, niin olen sinunin kysymyksistä valkannut muutaman :) huomenna on postaus luettavissa hih ;>

    VastaaPoista
  4. Kiitos haasteesta! Harmi, että ehdin just hetki sitten vastailla yhteen eri versioon, kun sullakin olis ollut toi hyviä kysymyksiä! Kiva blogi myöskin, liityin seurailemaankin :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos haasteesta! Otan sen innolla vastaan. :) Olen muuten jo aiemmin lueskellut blogiasi, ja nyt liityinkin lukijaksi. Kivaa viikon alkua!

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)