Joululahjoja ja ostoksia

perjantai 2. tammikuuta 2015

Tähän postauksen alkuun sanon jo, että mulla on tooooosi tylsää ja mua saa tulla piristämään kikkaamalla mulle (monamikaelaa) ja kyselemällä askissa (monamikaelaa) Tehkää mun illasta parempi, mä pyydän.

Postaus mun joululahjoista ja viimeaikaisista ostoksista. Valitettavasti en kerro kaikista lahjoista/ostoksista yksityiskohtaisesti kun en kuvaushetkellä tiennyt missä kaikki ne ovat, mm.koruja, karvaliivi, pari neuletta jne. Jos oot kummiskin kiinnostunut tietämään niistä niin kysy :)


Sain hius- ja naamajuttuja (kuvassa näkyvää Pure Active 3 in 1 käytän akneeni nykyään, aineen vaikutuksista voit kysyä multa lisää! Mulla on uusia arpien hoitojuttuja niin mikäli oot kiinnostunu niin multa saa kyllä tulla kysymään!), muutamia koruja, kyniä, suklaata, suklaata, vähän lisää
suklaata ja tosi paljon lahjakortteja sekä rahaa yhteensä yli toistasataa euroa.





Mä oon rakastunut Victoria's Secretin tuotteisiin ja jouluna mun kokoelma kasvoi yhdellä rasvalla. Kyseinen rasva tuoksuu päärynältä ja siinä on pieni tavallaan "naisten hajuveden vivahde", en osaa selittää paremmin :P Jotkut tuoksurasvat eivät kosteuta kunnolla tai tuoksu ei pysy kauaa, mutta VS:n rasvat nimenomaan kosteuttavat ja tuoksu pysyy kauan iholla. Rakastuin tähän, kyllä äiti osaa :)





Ehdottomasti yllättävin oli tämä Tommy Hilfigerin käsikoru. In love with this, no any other words needed.



Sunnuntaina 28.12 käytiin päiväristeilyllä Tallinassa ja esittelen vain kyseisen reissun ostokset. Kiersimme koko kaupungin isoimmat ostoskeskukset (lue ostoshelvetit) ja mukaan tarttui parhaat tuotteet tosi hyvin hinnoin. Kuten aikasemmin mainitsin, mulla on paljon muitakin ostoksia mm. aleshoppailuja ja kirppislöytöjä, joten jos on pientäkään kiinnostusta niin voin laittaa kuvia niistä vaikka ask.fmiin.




Mukaan tarttui uusi MK laukku. Tätä edeltävä kesällä hankittu MK oli musta ja tositosi tilava, joten tämä tuo kivaa vaihtelua värinsä ja pienemmän kokonsa puolesta. En lähtenyt etsimään laukkua, mutta olikin sitten viimehetken iloinen heräteostos, enkä ole katunut hetkekään tämän ostoa!



#commonwhitegirl, olihan sitä pakko ostaa uusi VS tuoksu kun siihen oli mahdollisuus :P Hello Darling on kukkamainen pienellä vaniljaisella vivahteella.



Löysin tosi halvalla nää ihanat kengät ja on ollut kovassa käytössä oston jälkeen!




Saa antaa postausehdotuksia :)

2 kommenttia:

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)